Pirelli W210 Sottozero II 235/50 R19

Pirelli W210 Sottozero II

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
H (210 km/óra)
AO FSL M+S XL
téli személyautó
D
B
72
95 117 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 489 Ft / db

Kiemelet ajánlat

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
D
B
69
47 893 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
Giti GitiWinter W2
Teszteredmények:

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
71
71 963 Ft / db

Készlet: 6

Szállítási díj: 2 489 Ft / db
Vredestein Wintrac Pro+

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
B
C
71
80 392 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 489 Ft / db

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
71
81 675 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 489 Ft / db
Pirelli Powergy Winter

235/50 R19
103 (875 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
B
B
71
86 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 489 Ft / db
Michelin Alpin 7

235/50 R19
99 (775 kg/kerék)
H (210 km/óra)
FR
téli személyautó
C
B
71
89 901 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 489 Ft / db
Continental WinterContact TS 870 P
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Pirelli W210 Sottozero II információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

Ideális választás luxus autókhoz, sportautókhoz, prémium szedánokhoz és középkategóriás autókhoz.

Kiegyenlített, sportos teljesítmény, nagyszerű vonóerő és fékteljesítmény.

Az időjárási viszonyok fokozott kiszámíthatatlansága, a havas helyett száraz időszakok, valamint a tél végére és az ősz elejére jellemző hirtelen erős esőzések olyan sokoldalú abroncsok kifejlesztését igényelték, melyek nem csak havon és jégen, de nedves és latyakos, valamint 7 fok alatti, az útfelületet és a gumi viselkedését is befolyásoló hőmérsékleten is garantálják a biztonságot. A Sottozero II modern, aszimmetrikus mintázata és futófelületi keveréke ezeknek a kihívásoknak megfelelően lett kifejlesztve.

  • A szabadalmaztatott I.B.S. (Interactive Brickwork Siping) technológia segítségével az abroncs teljesítménye javult száraz és nedves körülmények között is. Extrém helyzetekben is biztonságérzetet ad, valamint csökkenti a fékutat. (ábra 1.)

  • Az aszimmetrikus futófelületi mintázat eltérő tervezésű külső területe biztonságos kezelhetőséget nyújt vizes útszakaszon és fokozott vezethetőséget száraz útburkolaton. Míg a mintázat belső területe jobb tapadást tesz lehetővé havas úton, és komfortosabbá teszi a gumiabroncsot. (ábra 2.)

  • Új hőmérséklet-dinamikus futófelületi mintázat (TDC), hogy a vezetési élmény biztonságos legyen őszi és téli időjárási körülmények között.

Az új Pirelli mintázat az innovatív technológiai áttörések alkalmazásának köszönhetően biztonságos és környezetbarát, ami nem csak havas vagy jeges, de nedves, latyakos, illetve a téli szezonban jellemző fagyott felületeken is kiváló teljesítményt és megbízhatóságot garantál.

Pirelli W210 Sottozero II teszt

2010Átlag: 75%; Tesztek száma: 1

További téli gumi tesztek


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.