Dunlop SP Sport Maxx RT 2

Dunlop SP Sport Maxx RT 2

Méret Ár 
205/45 R17
88 Y MFS XL
88
Y
MFS XL
48 224 Ft
205/45 R18
90 Y MFS XL
90
Y
MFS XL
54 237 Ft
215/40 R18
89 W MFS XL
89
W
MFS XL
48 339 Ft
215/45 R17
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
41 808 Ft
215/55 R17
94 Y MFS
94
Y
MFS
50 507 Ft
225/35 R18
87 Y MFS XL
87
Y
MFS XL
54 400 Ft
225/40 R18
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
39 246 Ft
225/45 R17
91 Y MFS
91
Y
MFS
34 032 Ft
225/45 R18
95 Y MFS XL
95
Y
MFS XL
56 319 Ft
225/50 R17
94 Y MFS
94
Y
MFS
48 600 Ft
225/50 R17
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
49 007 Ft
225/55 R17
97 Y/Z MFS DOT20 (Gyártva: 2020- garancia 2030-ig)
97
Y/Z
MFS DOT20 (Gyártva: 2020- garancia 2030-ig)
49 990 Ft
225/55 R17
97 Y MFS
97
Y
MFS
50 576 Ft
225/55 R17
97 Y * MO MFS
97
Y
* MO MFS
51 990 Ft
225/55 R17
101 Y MFS XL
101
Y
MFS XL
52 595 Ft
225/55 R17
101 W MFS XL
101
W
MFS XL
52 595 Ft
225/55 R18
102 V MFS XL
102
V
MFS XL
54 192 Ft
235/35 R19
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
60 162 Ft
235/40 R18
95 Y MFS XL
95
Y
MFS XL
51 220 Ft
235/45 R17
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
42 904 Ft
235/45 R18
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
57 708 Ft
235/55 R17
103 Y MFS XL
103
Y
MFS XL
54 538 Ft
245/35 R18
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
55 885 Ft
245/35 R19
93 Y MFS XL
93
Y
MFS XL
74 437 Ft
245/35 R20
95 Y XL
95
Y
XL
75 639 Ft
245/35 R21
96 Y XL
96
Y
XL
100 114 Ft
245/40 R18
93 Y MFS
93
Y
MFS
50 372 Ft
245/40 R18
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
51 641 Ft
245/40 R19
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
66 029 Ft
245/40 R19
98 Y * MO MFS XL
98
Y
* MO MFS XL
74 990 Ft
245/40 R20
99 Y XL
99
Y
XL
79 272 Ft
245/45 R17
95 Y MFS
95
Y
MFS
55 777 Ft
245/45 R18
100 Y MFS XL
100
Y
MFS XL
58 562 Ft
245/45 R18
100 Y * MO MFS XL
100
Y
* MO MFS XL
68 318 Ft
245/45 R19
102 Y MFS XL
102
Y
MFS XL
72 989 Ft
245/45 R20
103 Y MFS XL
103
Y
MFS XL
85 028 Ft
255/30 R19
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
76 103 Ft
255/30 R20
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
89 209 Ft
255/35 R18
94 Y MFS XL
94
Y
MFS XL
57 569 Ft
255/35 R19
96 Y MFS XL
96
Y
MFS XL
63 990 Ft
255/35 R20
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
75 032 Ft
255/40 R19
100 Y MFS XL
100
Y
MFS XL
70 849 Ft
255/40 R20
101 Y XL
101
Y
XL
74 990 Ft
255/40 R21
102 Y MFS MO XL
102
Y
MFS MO XL
112 495 Ft
255/45 R18
99 Y MFS
99
Y
MFS
65 358 Ft
265/35 R18
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
66 375 Ft
265/35 R19
98 Y XL
98
Y
XL
80 990 Ft
265/45 R21
104 W MFS
104
W
MFS
94 841 Ft
275/30 R19
96 Y XL
96
Y
XL
76 713 Ft
275/30 R20
97 Y XL
97
Y
XL
94 855 Ft
275/35 R18
95 Y MFS
95
Y
MFS
61 299 Ft
275/35 R19
100 Y MFS XL
100
Y
MFS XL
82 069 Ft
275/35 R19
100 Y MFS MO XL
100
Y
MFS MO XL
101 619 Ft
275/40 R18
103 Y MFS MO XL
103
Y
MFS MO XL
98 240 Ft
275/40 R19
101 Y MO MFS DOT22 (Gyártva: 2022 - garancia 2032-ig)
101
Y
MO MFS DOT22 (Gyártva: 2022 - garancia 2032-ig)
59 990 Ft
275/40 R21
107 Y MFS XL
107
Y
MFS XL
98 345 Ft
285/30 R19
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
90 742 Ft
285/30 R20
99 Y MFS XL
99
Y
MFS XL
95 875 Ft
285/35 R21
105 Y MFS MO XL
105
Y
MFS MO XL
127 805 Ft
285/40 R20
108 Y MFS MO XL
108
Y
MFS MO XL
117 612 Ft

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 nagy teljesítményű/sport autókra ideális nyári gumiabroncs választás.

A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra. Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát. Rövidebb fékút, különösen nagyobb sebességnél.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

A Sport Maxx RT-hez képest 35%-kal (!) megnövelt futásteljesítmény.

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 kimagasló kormányozhatóságot és fékezést biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára.

  • Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
    Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
  • Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
    Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
  • Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
    Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
  • MAX vállblokk (ábra 4.)
    MAX vállblokk (ábra 4.)

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 teszt

További nyári gumi tesztek

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.