| Gumi | Értékelés | Ár | |
| 1. | Continental SportContact 6 | példás | |
| vizes úton való kezelhetőség:2+ ; száraz úton való kezelhetőség:1- | |||
| 2. | Hankook Ventus S1 evo2 K117 | példás | |
| vizes úton való kezelhetőség:2 ; száraz úton való kezelhetőség:2+ | |||
| 3. | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | példás | |
| vizes úton való kezelhetőség:2 ; száraz úton való kezelhetőség:2 | |||
| 4. | Falken Azenis FK510 | ajánlott | |
| vizes úton való kezelhetőség:2+ ; száraz úton való kezelhetőség:2 | |||
| 5. | Dunlop SP Sport Maxx RT 2 | kielégítő | |
| vizes úton való kezelhetőség:1- ; száraz úton való kezelhetőség:2 | |||
| 6. | Pirelli P Zero | kielégítő | |
| vizes úton való kezelhetőség:2 ; száraz úton való kezelhetőség:2+ | |||
| 7. | Kumho Ecsta PS91 | kielégítő | |
| vizes úton való kezelhetőség:2- ; száraz úton való kezelhetőség:2- | |||
| 8. | Firestone FireHawk SZ 90 | nem ajánlott | |
| vizes úton való kezelhetőség:3- ; száraz úton való kezelhetőség:3+ | |||
| 9. | Rotalla RU01 | nem ajánlott | |
| vizes úton való kezelhetőség:4 ; száraz úton való kezelhetőség:2- | |||
A nyári szezon beköszöntével bizony újra előtérbe kerülnek sportautók is. A végfelhasználók abroncsválasztását megkönnyítendő, a neves német autós magazin egy újabb teszttel állt elő.
Az Autobild 2017-ben a sportos nyári gumikat 235/35R19 méretben vizsgálta. 9 gyártó terméke “versenyzett” egymással vizes és száraz úton való kezelhetőséggel és tapadással. A pontokat 1-től 6-ig osztották ki aszerint, hogy az 1-es a legjobb, míg a 6-os a legrosszabb teljesítményt takarja.
Tesztautó: Ford Focus ST